Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~saviour | użytkownik

imię i nazwiskoRafał Osiński adresGdańsk zarejestrowany31.10.2004 @12:07:02 ostatnio na stronie18.03.2014 @09:55:33

coś

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwphotosaviour.wordpress.com Gadu-Gadu2930490
digarty57 komentarze1037 posty na forum5

komputer / sprzęt
Fujifilm Finepix s2000HD

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Martastokrotka    18.03.2005 @18:25:50
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~Kai    17.03.2005 @20:54:16
ano zamierzenie było takie by oddawało mój nastrój.. i jest :D
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
~Kai    17.03.2005 @16:18:37



jasne.. :D
chciałbyś hehehe
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
~Kai    17.03.2005 @15:40:55
jakby to powiedzieć.. bo Wrzeszcz rządzi :P
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
~tse60    17.03.2005 @13:29:21
Dzieki za komenta. Pozdrawiam i zycze sukcesów na DA.
_______
Andy Warhol powiedział kiedyś, że wszystko, co było możliwe w sztuce, zostało już wymyślone. Udowodnijmy, że tak nie jest.
Moja Strona Domowa http://www.tse60.com

~Kai    16.03.2005 @19:37:09
Wrzeszcz :D
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
~saviour    16.03.2005 @16:40:47
No i jest moje zdjęcie już dostępne :D
_______
Oceniłem twoją prace, to zapraszam do oceny moich prac.

~Kai    16.03.2005 @16:26:48
Dzieki i nawzajem :D


//ah i to samo miasto
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
^Martastokrotka    16.03.2005 @14:29:14
troche mnie przeswietliles
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
^Martastokrotka    16.03.2005 @14:21:23
a i ja pozdrawiam
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~Femme    16.02.2005 @23:40:29
Dziękuję pięknie za życzenia....pozdrawiam
+heiz    16.02.2005 @21:35:12
dzieki za ocenke , pozdrawiam
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
~saviour    09.02.2005 @15:47:37
Heh, spoko . Ja jakoś niemam wizji do designów, choć staram się robić postępy podpatrując innych i dowiadując się co jak robili.
_______
Oceniłem twoją prace, to zapraszam do oceny moich prac.

~TasMan    09.02.2005 @15:43:41
Light ziom, nastepnym razem zrob cos mniej masowego :D, a ogulnie dizajn mi sie podoba i to bardzo.

Ps. To ja blade :D
_______
Skomentowalem ci cos ? Odzwdzięcz mi sie tym samym ? I nie badz nigdy
~yokee    04.02.2005 @10:19:55
dzięki za komentarz. pozdrawiam.
~nerok    04.02.2005 @09:27:41
Bardzo ładnie Ci wszystko wychodzi 3maj sie !
~h    04.02.2005 @07:43:49
Dzięki
~EkSaLiBuR    29.01.2005 @17:14:59
Cześć niektóre digy masz fajne... ale czeka Cię jeszcze troszke pracy.
~Femme    28.11.2004 @12:40:14
Dziękuję za pomoc przy tworzeniu avarta buziaczki****
+heiz    01.11.2004 @11:28:30
witam na da =] powodzenia w tworzeniu =) poczatki sa najtrudniejsze =) ! 3Maj sie
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
~saviour    01.11.2004 @09:46:14
Dzięki za słwowa otuchy, ale ja dopiero zaczynam zabawe z grafą.
_______
Oceniłem twoją prace, to zapraszam do oceny moich prac.

~09    31.10.2004 @13:34:13
pierwszy ?? :P
nie zalamuj sie tylko pracuj dalej
pozdro 600
_______
%*(^@#%(@&#$(
Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt